להפתיע את האורחים עם חתונה ביםאווירה מרעננת לאורחים - להפתיע עם חתונה בים

היום המאושר בחייכם הגיע. אתם עומדים מתחת לחופה, מתרגשים, מסביבכם כל האנשים הקרובים לכם ביותר. מה צריך כדי להפוך את הרגע למושלם עוד יותר? אנחנו רוצים להציע לכם משהו חדש, שבוודאי יסייע למטרה זו- עריכת חתונה בים.
למעשה, עומד לפנינו אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם האירועים כיום. רבים מחליטים לצאת מהערים הצפופות או מהאולמות הדחוסים, ולהתבסס תחת זאת על יופיו של הטבע. מה היתרונות של בחירה במקום קסום זה לרגע החשוב בחייכם?

כך משדרגים את האווירה

כל חתן ישקיע מאמצים רבים בבחירת מקום האירוע שלו. בעוד חלק מהחוגגים יבחרו באופציה המסורתית, של גן או אולם אירועים, אחרים רוצים להעביר את האורחים שלהם חוויה כמותה לא ראו. אחד הפתרונות העיקריים הוא לעשות זאת “כמו בסרטים”: על רקע השקיעה, מול הים, כשהאווירה היא הרומנטית ביותר שניתן להעלות על הדעת.
אווירה מרעננת לאורחים - להפתיע עם חתונה בים3ברור כי כאשר אנחנו מדברים על חתונות בים או חופה בים , לא ניתן לבחור פשוט נקודה אקראית על החוף ולארגן זאת. כדי לערוך אירוע מסוג זה, נדרש אישור מהרשויות המקומיות או המשטרה, תשתיות מתאימות (חשמל, תאורה) ועוד. נתונים אלה משנים במעט את שדה המשחק, בעיקר מבחינת הגורמים אשר לוקחים עליהם את משימת ארגון האירוע.

סוגיות מרכזיות בתכנון

אירועים בים, ובכלל זה חתונות, מתבססים על מזג אוויר נוח. טרם הבחירה רצוי, לכן, לבדוק את מזג האוויר הצפוי בעת האירוע, ולהיערך בהתאם. כאשר חתונה ביום שישי, ניתן בהחלט להוסיף אמצעי הצללה שיהפכו את חווית האורחים, בחום הקופח של ישראל, לנעימה יותר.
היות ומומלץ מאד שלא לגרום לאורחים להתהלך, במיטב נעליהם, על חוף הים, רצוי לבחור במקום אשר מציע דרכי גישה נוחות- שבילים או מדשאות, למשל. גם ארגון המרחב צריך להיעשות בהתאם לאווירה שמעוניינים ליצור. ברור שעל מנת להתאים את זה לרוגע של חוף הים, הבחירה לרוב תיעשה בגוונים הבהירים יותר: תאורה בגווני תכלת, מפיות צחורות, פרחים אדומים וכן הלאה.

הסוד הוא בבחירהאווירה מרעננת לאורחים - להפתיע עם חתונה בים2

הבחירה צריכה להיות במקום אשר מתמחה בעריכת אירועים, וכולל בתוכו כבר את כל מה שדרוש: שולחנות, חופה, מערכות סאונד מתקדמות וכן הלאה. אין הרבה מקומות כאלה בישראל, אך אלה שכן נמצאים על חופיה היפים- יבטיחו למעשה את העלאת רמתו של האירוע.
מקומות המציעים אירועים מסוג הזה יוכלו בוודאי להפנות את הזוג המאושר לרשימה של נותני שירותים עימם הם עובדים: בין אם צלמים, חברות קייטרינג, תקליטנים או כל דבר אחר. במידה ואכן מעוניינים להוסיף קונספט ייחודי לאירוע, אפשר להיעזר גם בחברות המתמחות בהפקת אירועים.